22 Oct, 2017 | 1 Safar, 1439 AH

asa.mere husband bnian or trousr pehne hue the me ne unse kha poore kpre pehn len buri bat asr ka wkt ha koi na koi aa jaye ga unhon ne kha tm prda krlo tm na mehrm ho.poochna ye ha k es se kinaya me tlak hoti ha?jbke shor kehta ha k meri tlak ki neat ni thi bat b tlak ki ni chl ri thi na koi jhgra..pla rehnmai frmaen .esse pehle b 2byena tlak ho chki ha or nikah jdeed hua

میرا شوہر بنیان اور ٹروزر پہنے ہوئے تھا، میں نے کہا کہ پورے کپڑے پہن لو کیونکہ عصر کا وقت ہے کوئی نا کوئی  آجائے گا۔ انہوں نے کہا : تم پردہ کرلو، تم نا محرم ہو۔ پوچھنا یہ تھا کیا ان الفاظ سے کوئی طلاق واقع ہوگی یا نہیں  جبکہ شوہر کی نیت طلاق کی نہیں تھی اور نہ ہی کوئی لڑائی جھگڑا ہورہا تھا،   اور نہ ہی طلاق کی بات چل رہی تھی؟ اس سے پہلے دو  طلاقیں ہوچکی ہیں، جس کی وجہ سے نکاح جدید ہوا تھا۔ رہنمائی فرمادیں۔

الجواب حامدا ومصلیا

صورت مسؤلہ میں اگر شوہر حلفاً یہ کہتا ہے کہ  اس کی طلاق کی نیت نہیں تھی ،  تو  کوئی طلاق واقع نہیں ہوگی۔

فی الدر المختار (3/ 298)

فالحالات ثلاث رضا وغضب ومذاكرة والكنايات ثلاث ما يحتمل الرد أو ما يصلح للسب أو لا ولا ( فنحو اخرجي واذهبي وقومي ) تقنعي تخمري استتري انتقلي انطلقي اغربي اعزبي من الغربة أو من العزوبة ( يحتمل ردا ونحو خلية برية حرام ( تتوقف الأقسام ) الثلاثة تأثيرا ( على نية ) للاحتمال والقول له بيمينه في عدم النية ويكفي تحليفها له في منزله فإن أبى رفعته للحاكم فإن نكل فرق بينهما.

وفی الفتاوى الهندية (1/ 374)

الفصل الخامس في الكنايات  لا يقع بها الطلاق إلا بالنية أو بدلالة حال كذا في الجوهرة النيرة ثم الكنايات ثلاثة أقسام ما يصلح جوابا لا غير أمرك بيدك اختاري اعتدي وما يصلح جوابا وردا لا غير اخرجي اذهبي اعزبي قومي تقنعي استتري تخمري وما يصلح جوابا وشتما خلية برية بتة بتلة بائن حرام والأحوال ثلاثة حالة الرضا وحالة مذاكرة الطلاق بأن تسأل هي طلاقها أو غيرها يسأل طلاقها وحالة الغضب ففي حالة الرضا لا يقع الطلاق في الألفاظ كلها إلا بالنية والقول قول الزوج في ترك النية مع اليمين.

واللہ اعلم بالصواب

احقرمحمد ابوبکر صدیق  غفراللہ لہ

دارالافتاء ، معہد الفقیر الاسلامی، جھنگ

۱۵؍شعبان المعظم؍۱۴۳۸ھ

۱۲؍مئی؍۲۰۱۷ء