17 Nov, 2017 | 27 Safar, 1439 AH

السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ محترم مفتی صاحب، کیا نفلی روزہ بغیر سحری کے رکھا جا سکتا ہے ۔ اگر رات کو نیت کی تھی لیکن جب آنکھ کھلی تو سحری کا وقت چکا تھا تو اب روزہ رکھا جا سکتا ہے؟

السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ !محترم مفتی صاحب!

 کیا نفلی روزہ بغیر سحری کے رکھا جا سکتا ہے ۔ اگر رات کو نیت کی تھی لیکن جب آنکھ کھلی تو سحری کا وقت چکا تھا تو اب روزہ رکھا جا سکتا ہے؟

الجواب حامدا ومصلیا

روزہ رکھنے کے لیے سحری کرنا  فرض ، واجب نہیں، (خواہ نفلی روزہ ہو، یا رمضان کا) ۔   سحری کھانے کے لیے رات کو آنکھ نہ کھلے، یا آنکھ کھلے، لیکن کسی اوروجہ سے سحری نہ کرسکے، تو سحرے کے بغیر  روزی  کی نیت کرلےتو  روزہ صحیح ہوجاتا ہے۔

لہذا صورت مسؤلہ میں سحری کیے بغیر روزہ رکھا جاسکتا ہے۔

فی الدر المختار - (2 / 419)

 ويستحب السحور.

وفی حاشية ابن عابدين - (2 / 419)

( ويستحب السحور ) لما رواه الجماعة إلا أبا داود عن أنس قال قال رسول الله تسحروا فإن السحور بركة قيل المراد بالبركة حصول التقوي على صوم الغد أو زيادة الثواب . وقوله في النهاية إنه على حذف مضاف أي في أكل السحور مبني على ضبطه بالضم جمع سحر والأعرف في الرواية لفتح وهو اسم للمأكول في السحر وهو السدس الأخير من الليل كالوضوء بالفتح ما يتوضأ به وقيل يتعين الضم لأن البركة ونيل الثواب إنما يحصل بالفعل لا بنفس المأكول  فتح ملخصا . قال في البحر ولم أر صريحا في كلامهم أنه يحصل السنة بالماء وحده وظاهر الحديث يفيده وهو ما رواه أحمد السحور كله بركة فلا تدعوه ولو أن يجرع أحدكم جرعة من ماء فإن الله وملائكته يصلون على المتسحرين.

وفی مجمع الأنهر في شرح ملتقى الأبحر - (1 / 365)

 ويستحب السحور قال رسول الله صلى الله تعالى عليه وسلم تسحروا فإن في السحور بركة قيل المراد بالبركة حصول التقوي على صوم الغد أو المراد زيادة الثواب . وفي الفتح ولا منافاة فليكن المراد بالبركة كلا من الأمرين.

واللہ اعلم بالصواب

احقرمحمد ابوبکر صدیق  غفراللہ لہ

دارالافتاء ،معہد الفقیر الاسلامی، جھنگ

۱۵؍شعبان؍۱۴۳۷ھ

۲۳؍مئی ؍۲۰۱۶ء